گردشگری

مراکز خرید کوش آداسی

مراکز خرید کوش آداسی : بیشتر شهر های کشور ترکیه تاریخی و توریستی می باشند که همه ساله مملو از گردشگر از سراسر نقاط دنیا می باشند. در بین مردم کشور ما نیز ترکیه یکی از مقاصد پر طرفدار برای گردش و خرید می باشد. بیشتر شهر های ترکیه دارای سواحل و مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری طبیعی زیادی می باشند به همین دلیل در بین توریست ها از محبوبیت زیادی برخوردار هستند.

شهر کوش آداسی نیز یکی از شهر های توریستی ترکیه است که به جزیره پرنده معروف می باشد همچنین این شهر مقصد مسافران تور ترکیه نیز می باشد. این شهر زیبا علاوه بر داشتن جاذبه های گردشگری مراکز خرید زیادی نیز دارد که بیشتر گردشگران از این مراکز سوغاتی می خرند. ما در مجله گردشگری آبی مراکز خرید کوش آداسی را معرفی می کنیم.

مرکز خرید سوکه کوش آداسی

کوش آداسی یکی از شهر های در حال رشد کشور ترکیه می باشد که در صنعت گردشگری و توریستی رشد زیادی داشته است و با توجه به داشتن مکان های توریستی و گردشگری زیاد مسافران زیادی را جذب خود کرده است. همان طور که گفتیم مراکز خریدی در کوش آداسی وجود دارد که گردشگران خرید های خود را از این مغازه ها انجام می دهند. یکی از این مراکز خرید مرکز خرید سوکه می باشد.

این مرکز خرید جز مراکز خریدی می باشد که در بین گردشگران خارجی و مردم محلی محبوبیت زیادی دارد زیرا انواع محصولات را با قیمتی بسیار مناسب ارائه می کند. می توان گفت همه محصولات در این مرکز خرید بسیار ارزان تر از سایر فروشگاه های کوش آداسی می باشد. یکی دیگر از مزیت هایی که این مرکز خرید دارد این است که در برخی فصول سال تخفیف هایی بر روی اجناس قرار می دهند که نظر گردشگران را به خود جلب می کند. مرکز خرید سوکه فروشگاه های زیادی دارد که محصولات مختلفی دارند که این ویژگی باعث می شود افراد محلی و توریست ها محصولات مورد نیاز خود را با قیمت بسیار مناسبی تهیه کنند.

مراکز خرید کوش آداسی

مرکز خرید کاله ایچی

یکی دیگر از مرکز های خرید کوش آداسی مرکز خرید کاله ایچی می باشد. این مرکز خرید در بیرون از شهر کوش آداسی و در منطقه ای به نام محله کاله ایچی واقع شده است. فاصله این محله تا کوش آداسی تقریباً 40 دقیقه می باشد. در این مرکز خرید شما انواع اجناسی با مارک هایی مانند آدیداس، نایک، بنتون، لیوایز می توانید خریداری کنید. بیشتر افراد محلی از این مرکز خرید های خود را انجام می دهند و همچنین در این مرکز سرگرمی هایی نیز وجود دارد که گردشگران می توانند تمام شب با آن ها مشغول شوند.

مرکز خرید اسکالا نوا کوش آداسی

مرکز خرید اسکالا نوا کوش آداسی یک مرکز خرید بزرگ می باشد که مساحتی حدود ۹۰۰۰ متر مربع دارد. این مرکز خرید علاوه بر این که فروشگاه های زیادی برای خرید کردن انواع اجناس دارند یک مکان دیدنی و توریستی نیز محسوب می شود. مرکز خرید اسکالا نوا کوش آداسی یکی از مراکز خرید تازه تأسیس کوش آداسی می باشد. این مرکز در نزدیکی بندر و اسکله قایق‌ها قرار دارد که شما می‌توانید به محض پیاده شدن از کشتی‌های مسافربری، بخشی از ساختمان این مرکز خرید را مشاهده کنید. با مجله گردشگری آبی همراه باشید تا این مرکز خرید را بهتر بشناسید.

همان طور که گفتیم مرکز خرید اسکالا می تواند یک مکان تفریحی و دیدنی برای گردشگران باشد که علاوه بر اینکه می توانید خرید های خود را انجام دهید برای مدت زمانی سرگرم نیز شوید. در این مرکز شما می توانید انواع مغازه های عطر فروشی، پوشاک، کیف و کفش، پارچه‌های رنگارنگ، شال‌های بافتنی و انواع محصولات دیگر در مارک های مختلف پیدا کنید. از جمله امکاناتی که این فروشگاه دارد داشتن هتل‌ کلاب تفریحی اسکالا نوا با پلاژ اختصاصی و همچنین مجموعه باشگاه تناسب اندام و ماساژ می باشد که محبوبیت این باشگاه را چندین برابر کرده اند.

اگر می خواهید یک پاساژ گردی خوب و تفریحی را تجربه کنید بهتر است با تور ترکیه در فصل تابستان به این مکان سفر کنید زیرا در این فصل آب و هوایی بسیار مناسب دارد که شما می توانید در کنار اسکله با صدای پرندگان و هوای آزاد یک خرید لذت بخش انجام دهید و در کنار آن از فضای موجود لذت ببرید.

مراکز خرید کوش آداسی

بازارچه های محلی کوش آداسی

از مهمترین بازارهای هر شهر می توان به بازارچه های محلی اشاره کرد که در آنها علاوه بر خرید، می توانید با فرهنگ و سبک زندگی مردم آن منطقه نیز آشنا شوید. در این بازارچه ها اغلب فروشنده ها قیمت های بالاتری را به توریست ها می دهند که شما باید با آن‌ها چانه بزنید تا بتوانید کالا را با قیمت واقعی آن خریداری کنید. این بازارچه ها اغلب بسیار شلوغ و پر رفت و آمد هستند و در روزهای مختلف، در مناطق مختلف برگزار می شوند. اجناس تقلبی نیز در این بازارها به وفور به چشم می خورند که با قیمت های باورنکردنی به فروش می روند.

این بازار می تواند مقصد بسیاری از افراد برای خرید اجناس مورد نیازشان می باشد. این بازار مانند سایر بازار های ترکیه نمی باشد. مغازه های کوچک در محیطی کوچک کنار هم قرار گرفته اند که یک شرایط مناسب برای خرید فراهم کرده اند. شما می توانید در فصول مختلف به این بازار بروید و خرید های خود را انجام دهید. البته به این موضوع توجه کنید که در روز هایی که این بازار شلوغ می باشد مانند فصل تابستان قیمت محصولات افزایش پیدا می کند.

مغازه های کوش آداسی

در شهر کوش آداسی علاوه بر فروشگاه ها و مراکز خرید بزرگ در کوچه و خیابان های این شهر مغازه هایی وجود دارند که انواع محصولات و اجناس مختلف را با قیمت مناسب ارائه می کنند. این مغازه ها بیشتر صنایع دستی و خوراکی های محلی می فروشند که می توانند بهتر مکان برای خرید سوغاتی باشد.

مراکز خرید کوش آداسی

مرکز چرم کوش آداسی

در کشور ترکیه انواع محصولات چرمی تولید می شود که مورد پسند توریست ها و گردشگران خارجی می باشد. در شهر کوش آداسی نیز مرکزی با عنوان مرکز چرم وجود دارد که انواع محصولات چرمی با قیمت های مختلف عرضه می کنند. گردشگران می توانند از این مرکز برای دوستان خود سوغاتی بخرند. در برخی از روزهای سال این مرکز حراج هایی انجام می دهد که این مواقع می تواند بهترین زمان برای خرید باشد. شما می توانید با اطلاع از زمان حراج ها با تور ترکیه کوش آداسی به این مرکز خرید بروید و خرید های خود را با قیمتی مناسب انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا