10 ترفند برای لاغری در زمان کوتاه

0 15

معرفی ترفندهای لاغری در زمان کوتاه

برای اینکه لاغری در زمان کوتاه را تجربه کنید. لازم نیست خودتان را با گرسنگی های طولانی مدت شکنجه دهید فقط کافی است که نکات زیر را در برنامه ی روزانه ی خودتان قرار دهید.

بیشتر حرکت کنید: با فعالیت بدنی سریع وزن خود را کاهش دهید

 اولین ترفند برای لاغری در زمان کوتاه ، انجام حرکات ورزشی است.  بهترین کار  این است که خود را وقف یکی از این ورزش ها کنید  که  برای  کاهش سریع وزن نیز مناسب باشد و یا میتوانید از راهکارهای زیر برای افزایش تحرک روزانه ی خود استفاده کنید.

  • از قدم شمار استفاده کنید
  • خانم های خانه دار کارهای منزل را سریع انجام دهند تا حدی که عرق کنند.
  • به جای سوار شدن آسانسور، از پله ها استفاده کنید.

لاغری در زمان کوتاه

وعده های غذایی را حذف نکنید!

 برخلاف تصور شما، روزه گرفتن یا حذف وعده های غذایی به لاغری در زمان کوتاه  کمک نمی کند، برعکس!  این یک عمل ضد مولد است، فقط برای کند کردن متابولیسم و ​​سلب انرژی مفید است.

از این رو هرگز از وعده غذایی خود، به خصوص خوردن صبحانه، که باید بیشترین وعده غذایی در روز باشد، صرف نظر نکنید اگر روز خود را با یک صبحانه سالم و مقوی  شروع کنید ، انرژی لازم برای مواجهه با روز و تمام مدت زمان لازم برای سوزاندن کالری را خواهید داشت.

زمان خوردن غذاهایتان منظم باشد

  برای لاغری در زمان کوتاه بهتر است که  زمان غذا خوردن غذاهایتان منظم باشد. به یاد داشته باشید که وعده های غذایی روزانه باید سه وعده باشد: صبحانه ، ناهار و شام.  اگر بتوانید از خوردن میان وعده در بین وعده های غذایی خودداری کنید ، کاهش وزن سریعتر آسانتر خواهد بود.

نکته: سعی کنید هرگز بعد از ساعت 8 شب شام نخورید: این ترفند ساده به شما کمک می کند سریعتر وزن خود را کاهش دهید زیرا قبل از خواب وقت خواهید داشت تا حرکت کرده و کالری مصرف کنید.

عادات غذایی خود را مرور کنید

تغذیه نامناسب یا نامنظم اولین دلیل چاق شدن ماست.  برای لاغری در زمان کوتاه ، باید عادات خود را مرور کرده و چند ترفند ساده را دنبال کنید:

  • همه غذاهای چرب را از رژیم غذایی خود (و یخچال خود) حذف کنید: اگر آنها را در خانه نداشته باشید، وسوسه نمی شوید آنها را بخورید! بنابراین از خرید خودداری کنید.
  • به پنیرها ، غذاهای سرخ شده ، شیرینی ها (مخصوصاً صنعتی) ، گوشت های پخته و کنسروها نه بگویید.
  • مصرف کربوهیدرات ها را محدود کنید (اما آنها را به طور کامل حذف نکنید) و مصرف گوشت و ماهی بدون چربی را ترجیح دهید.
  • سبزیجات خام یا پخته ، در سوپ … کافی نخواهد بود!  این اصلی ترین و بدون چربی ترین غذایی است که می توانید مصرف کنید.
  • برای لاغری میوه ها نیز مفید هستند، اما در حد اعتدال، یک ترفند عالی برای رفع گرسنگی این است که یک سیب در کیف خود داشته باشید.
  • افزودن فلفل یا جعفری به غذاهای شما به هضم سریعتر شما کمک می کند: فلفل دارای اثر چربی سوزی است ، در حالی که جعفری به جلوگیری از احتباس آب کمک می کند و راهی عالی برای تخلیه سریع است.
  • تا آنجا که ممکن است از خوردن غذاهای بازاری اجتناب کنید

مقدار زیادی آب بنوشید و نوشیدنی های شیرین را فراموش کنید!

 نوشیدن مقدار زیادی آب برای لاغری در زمان کوتاه کمک می کند: همیشه یک بطری آب با خود حمل کنید و هر از گاهی نوشیدن یک جرعه را فراموش نکنید.

با خوب خوابیدن، وزن خود را سریع کاهش دهید

 برای لاغری در زمان کوتاه، مهم است که بدن به بهترین نحو استراحت کند تا قدرت لازم را برای انجام کارهای روزانه داشته باشد. خوب خوابیدن برای تغذیه مجدد بدن و کاهش سطوح استرس که منجر به گرگرفتگی می شود ، ضروری است.

بعد از غذا مسواک بزنید!

این ترفند ساده ، علاوه بر پاسخ به نیازهای بهداشتی دندان ، برای جلوگیری از ادامه پرخوری بعد از غذا بسیار مفید است.

لاغری در زمان کوتاه

برای کاهش سریع وزن چای گیاهی بنوشید

 خوردن دو الی  چهار چای گیاهی در روز یک ترفند عالی برای لاغری در زمان کوتاه است.  در واقع نوشیدنی های گیاهی دارای قدرت لاغر کنندگی، تصفیه کننده گی هستند و علاوه بر این به ما در رفع گرسنگی کمک می کنند.

نکته: آنها را با شکر ، عسل یا سایر جایگزین ها شیرین نکنید!  این دقیقاً رایحه تلخ گیاهان است که به بدن در سم زدایی کمک می کند و مایعات کاملاً فاقد کالری را وارد بدن می کند.

با شکم پر خرید بروید

 مطمئناً برای شما نیز اتفاق افتاده است: با معده خالی به سوپرمارکت بروید و اقدام به خرید تنقلات و چیزهای دیگر کنید که مطمئناً به کاهش سریع وزن شما کمک نمی کند! سعی کنید بعد از غذا خوردن به خرید بروید.

جلوی تلویزیون غذا نخورید!

 این اشتباهی است که تقریباً همه ما مرتکب می شویم: غذا خوردن جلوی تلویزیون روشن.  سبب می شود دو برابر بیشتر از زمان های دیگر غذا بخورید. دلیل این امر این است که تمام توجه ما به برنامه ی مورد علاقه مان است نه غذایی که می خوریم.