مسافرت

پرفروشترین مارک چادر مسافرتی و کمپینگ

چادر مسافرتی یکی از اصلی ترین و ضروری ترین لوازم سفر محسوب می شود که هر کوهنورد، طبیعتگرد و علاقمند به مسافرت باید مناسبترین مدل آن را تهیه کند. انواع مختلفی از چادر مسافرتی طراحی و تولید شده است که هرکدام از کاربرد و ویژگی های مخصوص خود برخوردارند. همین تنوع بالا موجب شده است انتخاب بهترین چادر امری دشوار گردد، از این رو ما در مجله آبی قصد داریم نکاتی را جهت خرید چادر سفری ارائه دهیم. اگر شما هم به دنبال تهیه جدیدترین و پرفروش ترین چادر مسافرتی و کمپینگ هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

راهنمای خرید چادر مسافرتی

داشتن یک چادر مسافرتی برای خوابیدن در فضای باز و طبیعت حس امنیت و آرامش را به عنوان یک سرپناه برای شما علاقمندان به سفر به همراه می آورد. تجربه یک خواب راحت و در امان بودن از سرما، گرما، باد و طوفان، حیوانات و حشرات و … با چادر کمپینگ مناسب به دست می آید، به همین خاطر انتخاب این محصول باید با دقت ویژه ای صورت بگیرد. از مهمترین نکات خرید چادر مسافرتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

* ظرفیت چادر

اولین نکته هنگام خرید چادر مسافرتی، توجه به ظرفیت و گنجایش آن است. فضای داخلی چادر باید برای تعداد افراد مورد نظر جهت سفر و خوابیدن مناسب بوده و از راحتی خوبی برخوردار باشد. مدل های مختلفی از چادرهای مسافرتی با ظرفیت های گوناگون 1 نفره، 2 نفره، 3 نفره، 4 نفره، 6 نفره، 8 نفره و … در بازار موجود می باشند که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

* ارتفاع چادر

از دیگر فاکتورهای مهم در خرید چادر مسافرتی و کمپینگ ارتفاع می باشد. شما باید با توجه به نوع استفاده و نیاز خود و به طور کلی با توجه به نوع سفر خود یک چادر با ارتفاع مناسب انتخاب کنید. اگر به دنبال بهترین چادر کمپینگ برای سفرهای کوهنوردی و طبیعت گردی حرفه ای هستید باید چادری با ارتفاع کم بخرید تا در ارتفاعات و هنگام وزش باد دچار مشکل نشوید. اما اگر به مسافرت خانوادگی می روید و به دنبال کمپینگ حرفه ای نیستید چادرهایی با ارتفاع بالاتر مناسبتر و راحتتر می باشند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چادر مسافرتی موجود در بازار

* چند فصل بودن

از دیگر ویژگی های چادرهای مسافرتی چند فصل بودن آنها است که از اهمیت زیادی هنگام خرید این محصول برخوردار می باشد. چادرها مناسب برای فصل های مختلف طراحی و تولید می شوند و از نظر جنس، مقاومت در برابر رطوبت و باد و … دارای تفاوت با یکدیگر می باشند. چادرهای 3 فصل رایجترین و محبوبترین انواع چادر هستند که برای بهار، تابستان و پاییز گزینه مناسبی به شمار می روند. چادرهای 4 فصل که در زمستان نیز مورد استفاده قرار می گیرند برای کوهنوردان و طبیعتگردان حرفه ای که قصد دارند در سرمای زیاد مانند قله ها و در برف و طوفان کمپ بزنند گزینه مناسبی هستند.

* جنس

توجه به جنس چادر از مهمترین نکات راهنمای خرید این محصول محسوب می باشد که شامل جنس پارچه و جنس میله می شود. جنس پارچه چادر می تواند از مواد مختلفی مانند برزنت، نایلون، پلی استر، پلی اورتان و … باشد که هر کدام میزان لطافت، راحتی، تنفس پذیری، مقاومت و استحکام و ضخامت مخصوص به خود را دارند. برای ساخت میله های چادر مسافرتی از فلز، آلومینیوم، فایبرگلاس و پی وی سی استفاده می شود. جنس میله ها بر روی وزن و حجم چادر و همچنین میزان مقاومت و استحکام آن در برابر باد و طوفان بسیار تاثیرگذار است.

* نوع نصب

از دیگر موارد مهم نوع نصب چادر مسافرتی است. اگر به دنبال بهترین چادر کمپینگ هستید باید محصولی را انتخاب کنید که نصب و راه اندازی و همچنین جمع کردن آن راحت و آسان باشد و در کمترین زمان ممکن صورت بگیرد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چادر مسافرتی موجود در بازار

معرفی پرفروش ترین مارک چادر مسافرتی و کمپینگ

1- چادر مسافرتی 2 نفره پیکینیو مدل K2009

این محصول با جنس پارچه پلی استر و میله های آلومینیومی یکی از بهترین چادرهای مسافرتی جهت کوهنوردی و طبیعت گردی حرفه ای می باشد. چادر پیکینیو (کله گاوی) مدل K2009 ز یک روکش محافظ مخصوص برخوردار است که دارای مقاومت بسیار بالا در برابر باران و طوفان می باشد. حمل و نقل این چادر بسیار راحت است زیرا وزن سبک و حجم کمی دارد.

 

چادرمسافرتی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چادر مسافرتی موجود در بازار

 

2- چادر مسافرتی 8 نفره اف آی تی تنت مدل Double Roof T22

اگر به دنبال پرفروشترین مارک چادر مسافرتی با ظرفیت بالا برای سفرهای دسته جمعی و خانوادگی هستید، این مدل از چادر FIT بهترین گزینه است. پارچه این محصول پلی استر با روکش پلی اورتان می باشد و از مقاومت بسیار خوبی در برابر باران و باد برخوردار است. برای متعادل شدن هوای داخل چادر و تهویه بهتر هواکش های مخصوصی در این محصول تعبیه شده است. جنس میله های چادر اف آی تی تنت فایبرگلاس بوده که این امر موجب سبک شدن وزن کلی محصول می شود.

 

چادرمسافرتی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چادر مسافرتی موجود در بازار

 

3- چادر مسافرتی 4 نفره کچوا مدل Arpenaz4

یکی دیگر از بهترین چادرهای مسافرتی و کمپینگ، چادر کچوا است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. برای ساخت پارچه این چادر از پلی استر و میله های آن از فایبرگلاس استفاده شده است. این چادر دارای ارتفاع و فضای داخلی کافی برای نشستن و خوابیدن راحت 4 نفر می باشد و برای سفرهای طبیعتگردی، کوهنوردی و کمپینگ گزینه ای ایده آل به شمار می رود.

 

چادرمسافرتی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چادر مسافرتی موجود در بازار

 

4- چادر مسافرتی 4 نفره کلمن مدل Instant Cabin

یکی از برندهای شناخته شده و باکیفیت چادرهای مسافرتی، برند کلمن است که تجربه بالایی در تولید لوازم کوهنوردی و طبیعتگردی دارد. چادرهای 4 نفره کلمن از نوع چادرهای اتومات می باشند و راه اندازی و نصب و همچنین جمع کردن و بستن آنها بسیار راحت است. جنس میله های چادر کلمن فلز مقاوم و جنس پارچه آن پلی استر بوده و مقاومت بالایی در برابر سایش و پارگی و باد و باران دارد.

 

چادرمسافرتی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چادر مسافرتی موجود در بازار

 

5- چادر مسافرتی دو نفره نیچرهایک مدل Mongar

چادر نیچرهایک مدل مونگار با طراحی گنبدی و فضای داخلی مناسب و راحت یکی دیگر از بهترین و پرفروش ترین مارک چادر مسافرتی و کمپینگ محسوب می شود. جنس پارچه این چادر نایلون ضد آب است و برای میله های آن از آلومینیوم استفاده شده است. از ویژگی های اصلی این چادر امکان برپایی بدون نیاز به بدنه اصلی چادر است. با این ویژگی شما می توانید در هر زمان یک سرپناه مناسب برای محافظت در برابر تابش آفتاب و یا بارش باران داشته باشید.

 

چادرمسافرتی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع چادر مسافرتی موجود در بازار

 

در این محتوا 5 مدل از پرفروش ترین مارک چادر مسافرتی و کمپینگ به شما عزیزان معرفی شد. امیدواریم با استفاده از مطالب ارائه شده بتوانید بهترین چادر مسافرتی را انتخاب کنید و لذت سفر خود را دوچندان نمایید. شما می توانید برای مشاهده انواع مختلف چادر کمپینگ و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فروش اینترنتی دیجی کالا مراجعه نموده و پس از انتخاب، محصول مورد نظر خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا