تجهیزات کلینیک زیباییدستگاه لیزر

دستگاه لیزر Motus Ax

دستگاه­های لیزر الکساندرایت یکی از معروف­ترین و محبوب­ترین دستگاه­های لیزر هستند که به دلیل بازدهی سریع­تر و سازگاری با انواع پوست، نه تنها مراجعین آن­ها را به دیگر دستگاه­ها ترجیح می­دهند بلکه صاحبان کلینیک­های پوستی نیز بیشتر به سراغ آن­ها می­روند.

در حال حاضر جدیدترین دستگاه لیزر ساخته شده توسط کمپانی دکا (تولید کننده دستگاه لیزر الکساندرایت) دستگاه لیزر Motus Ax می­باشد که این کمپانی با افزودن قابلیت­ها و فناوری­های جدیدتر به دستگاه لیزر الکساندرایت توانست آن را تولید کند بنابراین دستگاه لیزر موتوس اکس در اصل جزء زیر مجموعه ­های لیزر الکساندرایت به حساب می­آید اما تفاوت­ها و مزایایی نسبت به دیگر دستگاه­های لیزر الکساندرایت دارد که در این مقاله شما را با این مزایا و تفاوت­ها آشنا خواهیم کرد.

دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس ای ایکس

ویژگی­های دستگاه لیزر Motus Ax

ویژگی­ها یا بهتر است بگوییم مزایای دستگاه لیزر Motus Ax عبارتند از؛

نداشتن عوارض مانند سوختگی

این دستگاه لیزر به هندپیس بزرگ مجهز است و تنها با یکبار عبور از محل مورد نظر، ریشه موهای زائد آن ناحیه را می­سوزاند یعنی نیاز نیست اپراتور چندین مرتبه یک ناحیه را لیزر کند یا دستگاه را در ناحیه مورد نظر نگهدارد تا به نتیجه برسد به همین دلیل هیچگونه عارضه­ای ندارد.

مجهز به کولینگ (خنک کننده) قدرتمند

سیستم خنک کننده از مهم­ترین عوامل محبوبیت دستگاه لیزر است زیرا از گرم شدن بیش از حد پوست، سوختگی و درد جلوگیری می­کند و دیگر نیاز به زدن ژل و … به پوست در هنگام استفاده از آن نیست.

قابلیت استفاده برای پوست­های مختلف

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد دستگاه­های لیزر الکساندرایت از جمله دستگاه لیزر Motus Ax برای انواع پوست­ها کاربرد دارند.

مناسب برای انواع موها

بیشتر دستگاه­های لیزر تنها بر روی موهای زبر و تیره تاثیر می­گذارند اما دستگاه لیزر موتوس اکس حتی موهای کرکی و روشن را نیز از بین می­برد.

سرعت عمل بالا

همانطور که در ویژگی اول اشاره شد این دستگاه لیزر دو هندپیس بزرگ دارد که در یکبار قرار گرفتن بر روی پوست ناحیه نسبتا بزرگی را تحت پوشش قرار می­دهد و در نتیجه سرعت عمل بیشتر نسبت به سایر دستگاه­های لیزر دارد.

کاربرد دستگاه Motus Ax

شاید بسیاری از افراد از دستگاه­های لیزر تنها انتظار رفع دائمی موهای زائد را داشته باشند اما دستگاه لیزر موتوس اکس علاوه بر رفع موهای زائد کاربردهای دیگری نیز دارد.

در حالت کلی کاربردهای این دستگاه لیزر مجهز و پیشرفته عبارتند از:

  • رفع موهای زائد؛ دستگاه لیزر Motus Ax در اصل برای رفع موهای زائد طراحی و تولید شده که به خوبی از عهده این مسئولیت برآمده است.
  • رفع مشکلات مربوط به رنگدانه­های پوستی؛ این دستگاه بر خلاف دیگر دستگاه­های لیزر بر روی رنگدانه­های پوستی نیز تاثیر دارد و می­تواند مشکلات مربوط به رنگدانه­ها را رفع کند (منظور از مشکلات رنگدانه­ای پوست همان تیرگی­ها و لک­های ایجاد شده بر روی نواحی مختلف پوست می­باشد).

دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس ای ایکس

مراقبت­های قبل و بعد از استفاده از دستگاه لیزر Motus Ax

پیش از مراجعه به کلینیک جهت لیزر موهای زائد خود توسط لیزر موتوس اکس بهتر است به موارد زیر عمل کنید:

  • شیو کردن ناحیه مورد نظر 24 ساعت قبل از لیزر
  • تمیز کردن کامل پوست پیش از لیزر به طوری که از هر نوع کرم و لوسیون و … پاک شود
  • استفاده از لایه بردارهای خفیف و اسکراب­ها جهت تاثیر بهتر
  • مطلع کردن اپراتور از مشکلات و حساسیت­های پوستی

پس از انجام لیزر نیز عمل به موارد زیر می­تواند برای کاهش درد و تورم پوست موثر باشد:

  • استفاده از پمادهای بتامتازون و زینک اکساید
  • استفاده از کمپرس یخ
  • استفاده از ضد آفتاب­هایی با 30 SPF+
  • عدم استفاده از ادکلن و مواد عطری در ناحیه لیزر شده تا 24 ساعت
  • اجتناب از لایه برداری، وکس کردن موهای ناحیه لیزر شده، سولار و آفتاب گرفتن

سخن پایانی

اینکه دستگاه لیزر Motus Ax در چند جلسه نتیجه می­دهد و یا میان هر جلسه چند روز باید فاصله باشد به رنگ پوست و نوع موهای شما بستگی دارد و نمی­توان عدد دقیقی برای آن­ها گفت پس این موارد را بهتر است از اپراتور یا پزشک خود جویا شوید.

دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس ای ایکس | Motus Ax :جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد کمپانی دکا لیزر موتوس ax , لیست قیمت فروش دستگاه لیزر الکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا