گردشگریمسافرت

بهترین برند زیرانداز سفری سرما گرما

زیرانداز سفری معمولا جزء اولین وسایلی است که به هنگام سفر با خود می رویم. زیرانداز سفری در انواع و مدل های مختلفی تولید و عرضه می شوند. زیرانداز سفری سرما گرما یکی از بهترین مدلهای زیرانداز مسافرتی است. این محصول نوعی عایق حرارتی به شمار می رود، از این رو بهترین گزینه برای کمپینگ و کوهنوردی به شمار می رود. ما در این مقاله از مجله اینترنتی “آبی” شما را با انواع مختلف زیرانداز سفری سرما گرما آشنا می کنیم تا بتوانید به هنگام خرید، مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع زیرانداز سفری سرماگرما موجود در بازار

انواع زیرانداز سفری سرماگرما

  • زیرانداز فوم فشرده

زیرانداز سفری فوم فشرده از فوم بسیار سبک به همراه یک لایه روکش پارچه ای ضد آب  ساخته شده است. زیراندازهای فومی در دو مدل تاشو آکاردئونی و رولی در بازار عرضه می شوند. این نوع زیرانداز همچنین ضد رطوبت هستند و  می توانید به راحتی آنها را در محیط های مختلف مورد استفاده قرار داد. زیراندازهای فومی بسیار سبک هستند، با این حال اندکی حجیم هستند.

  • زیرانداز فوم بادی

زیرانداز فوم بادی یکی از محبوب ترین انواع زیراندازهای سفری سرما گرما است. جنس زیرانداز فوم بادی کف فوم است که در بین دو لایه از پارچه به صورت ساندویچی قرار گرفته است. برای استفاده از این نوع زیرانداز باید آن را باد کرد. فوم داخل زیرانداز هوا را در خود نگه می دارد و عایق حرارتی می شود. مدت زمان لازم برای باد کردن زیرانداز فوم بادی تقریبا 5 الی 6 دقیقه می باد. زیرانداز فوم بادی در مقایسه با زیرانداز فوم ساده راحتتر است. با این وجود طول عمر کمتری دارد. برای افزایش دوام این محصول بهتر است ان را نیمه باد کرده و به حالت فشرده نگهداری کنید.

  • تشک بادی

تشک بادی نوعی زیرانداز سفری سرما گرما است که طراحی آن بسیار شبیه تشک های بادی استخر می باشد. تشک بادی بسیار سبک است و مقاومت بالایی در برابر نفوذ سرما دارد. علاوه بر این، در مقایسه با زیرانداز فوم بادی ماندگاری بیشتری دارد. ضخامت تشک بادی در حالت باد شده بین 5 تا 8 سانتیمتر خواهد بود. اگر بدنبال زیرانداز کوهنوردی سبک و کم حجم هستید، تشک بادی می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع زیرانداز سفری سرماگرما موجود در بازار

فواید استفاده از زیرانداز سفری سرما گرما

زیراندازهای سفری سرما گرما نوعی پوشش محافظ هستند که مانع از نفوذ رطوبت، گرما یا سرما به بدن ما می شوند. این وسیله کاربردی در مقایسه با قالیچه و موکت بسیار سبک است و براحتی می توان آنها را جابجا کرد. اکثر زیراندازهای سفری سرما گرما قابل شستشو ستند. با این حال، با یک تکان ساده می توان گرد و غبار یا خاک را از روی آنها برداشت. به دلیل عایق حرارتی بودن، زیراندازهای سرما گرما را می توان در هر شرایط آب و هوایی استفاده کرد. علاوه بر این، زیراندازهای سفری سطح صاف و نرمی را برای نشستن در اختیار ما قرار می دهند و از کثیف شدن لباسهاس ما جلوگیری می کنند.

معرفی بهترین زیرانداز سفری سرما گرما

1-زیرانداز سفری سرماگرما مدل بالش دار

این محصول دارای یک عایق حرارتی در داخل خود است. بنابراین شما می توانید روی سطوح سرد مانند سنگ یا برف و نیز روی سطوح گرم مانند شن های صحرا از آن استفاده کنید. زیرانداز سفری سرماگرما همچنین، ضد آب است و از نشت رطوبت خودداری می کند. بنابراین، مناسب برای نشستن بر روی سطوح خیس یا نمدار است. همراه این زیرانداز یک بالش یک نفره نیز عرضه شده است تا بتوانید با راحتی بیشتری روی آن استراحت کنید.

 

زیرانداز سفری سرما گرما

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع زیرانداز سفری سرماگرما موجود در بازار

 

2-زیر انداز سفری مدل 001

زیرانداز سفری مدل 001 یکی از بهترین زیراندازهای مسافرتی، کوهنوردی و ورزشی است. ابعاد این زیرانداز به گونه ای است که براحتی می توانید از آن در پیک نیک، کوهنوردی یا مدیتیشن خود استفاده کنید. دسته نگهدارنده این محصول موجب می شود در زمان حمل با مشکلی مواجه نشوید. روکش زیرانداز از پارچه ضدآب مرغوب ساخته شده است. ضخامت زیرانداز یک بستر نرم و صاف برای نشستن و استراحت شما فراهم می آورد.

 

زیرانداز سفری سرما گرما

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع زیرانداز سفری سرماگرما موجود در بازار

 

3-زیر انداز سفری آویده مدل SB212

زیرانداز سفری SB212 از برند آویده یکی از محبوب ترین زیراندازهای عایق حرارتی موجود در بازار است. این محصول از جنس پلی استر است و از استحکام بالایی برخوردار می باشد. ابعاد زیرانداز آویده مدل SB212 ، ۱۹۰×۵۲ سانتی‌متر است و برای استفاده یک نفر بسیار مناسب می باشد. این محصول کاور ندارد. با این حال، براحتی و به کمک دو نوار برزنتی که در سطح بیرونی زیرانداز دوخته شده است، بسته می شود.

 

زیرانداز سفری سرما گرما

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع زیرانداز سفری سرماگرما موجود در بازار

 

4-تشک بادی اینتکس مدل 68950

تشک بادی یک نفره اینتکس از جنس PVC با روکش مخمل می باشد. این محصول ساختاری موازی دارد و بدلیل استفاده از روکش مخمل ضد تعریق نیز است. این تشک بسیار سبک بوده و حمل آسانی دارد. سطح موجدار و بسیار نرم و راحت آن می تواند بهترین گزینه برای استراحت شما به هنگام سفر باشد. این محصول دارای 48 ساعت ضمانت تست کالا است.

 

زیرانداز سفری سرما گرما

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع زیرانداز سفری سرماگرما موجود در بازار

 

5- زیر انداز یوگا طرح ارتشی مدل 55412

زیر انداز سفری مدل 55412 طرح ارتشی از فوم فشرده ساخته شده است. ضخامت آن به گونه است که در زمان نشستن بر روی سطوح ناهموار فشاری به بدن وارد نمی شود و می توانید براحتی بر روی آن استراحت کنید. در سطح بیرونی زیرانداز مدل 55412 بالشتک های کوچکی تعبیه شده است که احتمال لیز خوردن شما را کاهش می دهد. همچنین، مانع از وارد شدن فشار به بدن شما می گردد. شما می توانید این زیرانداز را رول کرده و در کاور خود قرار دهید و براحتی حمل کنید. زیرانداز طرح ارتشی مدل 55412 با ضخامت 6 میلیمتری و ساختار مناسبی که دارد، بهترین گزینه برای سفرهای طبیعت گردی و کوهنوردی شما خواهد بود.

 

زیرانداز سفری سرما گرما

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع زیرانداز سفری سرماگرما موجود در بازار

 

جهت خرید هر یک از محصولات بالا می توانید وارد سایت فروشگاه دیجی کالا شده و زیرانداز سفری سرما گرمای دلخواه خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا