آیا کاهش وزن با رژیم سیب امکان پذیر است

0 16

کاهش وزن با رژیم سیب چگونه است؟

کاهش وزن با رژیم سیب یکی از موثرترین و ساده ترین روش ها می باشد. رژیم سیب 7 روز طول می کشد و به طور متوسط ​​6-7 کیلوگرم کاهش وزن ایجاد می کند.

منوی رژیم غذایی سیب (7 روز):

 –  اول: 1 کیلوگرم سیب

 – دوم: 1.5 کیلوگرم سیب

 – سوم: 2 کیلوگرم سیب

 – چهارم: 2 کیلوگرم سیب

 – پنجم: 1.5 کیلوگرم سیب

 – ششم: 1.5 کیلوگرم سیب

 – هفتم: 1 کیلوگرم سیب

 اینکه کاهش وزن با رژیم سیب را تا 7 روز ادامه دهید شاید بسیار سخت به نظر بیاید اما  نتایج آن ارزش امتحان کردن را دارد، به خصوص اگر از طرفداران این میوه ی بهشتی هستید.

کاهش وزن با رژیم سیب

نکات کاهش وزن با رژیم سیب

شما میتوانید در طول فرایند کاهش وزن با رژیم سیب، چای سبز به مقدار دلخواه نیز بنوشید.

محدودیتی برای نوع سیب (سبز ، قرمز یا زرد) و همچنین طعم آنها (ترش یا شیرین) وجود ندارد

از نکات دیگر این رژیم این است که از روز پنجم به بعد مجاز به خوردن یک تکه نان چاودار یا روگن در روز هستید.

در صورت وجود زخم معده ، سیب ترش نباید خورده شود.

کسانی که از ورم معده رنج می برند نیز باید، سیب هایی که شیرین نیستند را انتخاب کنند.

در بیماریهای سیستم قلبی عروقی ، توصیه می شود 100 گرم قند در هر 1 کیلوگرم سیب مصرف کنند.

در فرایند کاهش وزن با رژیم سیب همه انواع سیب را می توان به صورت خام یا پخته (اما بدون شیرین کردن آب) خورد.

اگر در طول این 7 روز همه چیز عادی است و هیچ شکایتی ندارید ، پس از پایان رژیم به تدریج به رژیم غذایی عادی بروید و به بدن اجازه می دهید تا به راحتی سازگار شود. بسیار مهم است که پرخوری نکنید

مقدار روزانه سیب را به 6 وعده تقسیم کنید – این امر احساس گرسنگی را در طول رژیم کاهش می دهد.

آب بیشتری بنوشید (1.5-2 لیتر در روز).

در هوای تازه بمانید، از احساس ضعف تان جلوگیری می کند ؛

اگر بدن شما چنین رژیم غذایی را به خوبی تحمل نمی کند، چند برش نان چاودار یا سوپ چاودار را به منوی خود اضافه کنید.

در صورت افزایش اسیدیته معده ، از انواع شیرین سیب استفاده کنید.

اگر از بیماری های شدید دستگاه گوارش رنج می برید ، رژیم سیب نگیرید.

در صورت نفخ و اسهال ، میوه های تازه را با میوه های قدیمی مانده در یخچال جایگزین کنید – محتوای کالری آنها یکسان است ، اما معده را تحریک نمی کنند.

شما می توانید در هر زمان از سال کاهش وزن با رژیم سیب را دنبال کنید، اما بهتر است این کار را از اواسط خرداد تا اوایل مهرماه انجام دهید، زیرا در این زمان ها  می توانید سیب هایی را پیدا کنید که بر روی آنها هیچ سموم دفع آفاتی اعمال نشده است

اگر از این نوع رژیم غذایی در زمستان استفاده می کنید، توصیه می شود قبل از خوردن، پوست میوه را جدا کنید.

در کاهش وزن با رژیم سیب ممکن است احساس ضعف ، سوزش و سردرد کنید. در اینگونه موارد باید انجام رژیم را متوقف کنید.

با توجه به ترکیبات بالای سلولز در سیب ها ، ممکن است روده ها را تحریک کرده و اثر ملین را مشاهده کنید. در این مورد باید از سیب های خام به جای سیب های پخته استفاده کنید.

کاهش وزن با رژیم سیب

مزایای کاهش وزن با رژیم سیب

موثر در کاهش وزن

از مزایای کاهش وزن با رژیم سیب میتوان به موثر بودن آن در یک هفته است. نتایج اولیه ی آن خیلی زود در اندام افراد نمایان می گردد

سیب سرشار از ویتامین است

علاوه بر این سیب حاوی تمام ویتامین ها و مواد معدنی لازم برای بدن انسان است.

 

رژیم غذایی مناسب برای افراد مبتلا به بیماری های مزمن است.

با کمک سیب نه تنها وزن خود را کاهش می دهید ، بلکه سلامت خود را نیز به میزان قابل توجهی بهبود می بخشید. آنها حاوی مقدار کافی ویتامین و عناصر کمیاب هستند. آنها سرشار از سلولز هستند که به بهبود هضم و کاهش وزن کمک می کند.

کلام آخر

اگر میخواهید کاهش وزن با رژیم سیب را تجربه کنید، بسیار مراقب باشید اگر حتی کوچکترین شک و تردیدی در مورد تاثیر رژیم سیب  بر بدن یا هرگونه مشکل سلامتی دارید، حتماً قبل از انجام آن با یک متخصص مشورت کنید.